Hartelijk welkom in Hotel Maassluis! Wij doen ons uiterste best om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Voor uw comfort hebben wij deze hotel directory samengesteld met informatie over ons hotel en onze diensten. Indien u vragen heeft of andere informatie wenst, aarzelt u dan niet om contact op te nemen met de receptie. De receptie is 24 uur per dag bereikbaar.
VOOR UW EN ONZE VEILIGHEID
In onderstaand reglement vindt u de belangrijkste huisregels die binnen Hotel Maassluis gelden. Wij vragen u deze regels te respecteren en te accepteren.
Algemene regels:
- Alle aanwijzingen van medewerkers van dit hotel, die verband houden met huisregels, dienen te worden opgevolgd. Klachten/opmerkingen kunt u bij de bedrijfsleiding melden.
- Blijf in geval van brand kalm. Meld brand bij de receptie en/of sla de dichtstbijzijnde brandmelder in.
- Verlaat bij een algemeen brandalarm direct het pand.
- Gebruik bij brand in geen geval de liften.
- Bij het inchecken dient een geldig legitimatiebewijs getoond te worden. Inchecken kan vanaf een leeftijd van 18 jaar.
- Op diverse plaatsen binnen het hotel hangen camera’s. Bij calamiteiten en/of incidenten kunnen deze opnames als ondersteunend materiaal getoond worden aan de autoriteiten.
- Gevonden voorwerpen dient u in te leveren bij de receptie.
- Hotel Maassluis is niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van uw bezittingen.
- De directie, de eigenaar van deze locatie en/of personen die voor het hotel werkzaam zijn, kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor enig letsel en/of materiële dan wel immateriële schade, die bezoekers van de locatie mochten ondervinden.
Daarnaast is het is verboden om:
- Nooduitgangen te gebruiken als normale in- en uitgangen.
- Eigendommen van het hotel mee te nemen buiten het gebouw. Bij het moedwillig beschadigen van eigendommen van Hotel Maassluis kan men aansprakelijk gesteld worden voor de reparatie- en/of vernieuwingskosten.
- Verdovende middelen te nuttigen, gebruiken, verhandelen of bij zich te hebben.
- Lachgas te gebruiken in het hotel zonder nadrukkelijke toestemming van het management.
- Overlast te veroorzaken voor een ander o.a. middels harde muziek, onhebbelijk gedrag of door lawaai van welke aard dan ook.
- Met meer dan het toegestane aantallen personen op de kamer te verblijven.
- Het betaald ontvangen van gasten op de kamer ten behoeve van seksuele activiteiten.
- Te roken op de kamer. Indien wij constateren dat er toch gerookt wordt op de kamer zijn wij genoodzaakt €175,- reinigingskosten in rekening te brengen. Indien het brandalarm afgaat door roken op de kamer, zullen de voorrijkosten van de brandweer van €275,- aan u worden doorbelast.
In alle gevallen waarin dit reglement niet voorziet, beslist de directie van Hotel Maassluis.
ALARM
In geval van nood verzoeken wij u direct contact op te nemen met de receptie. Dit kunt u doen door op de telefoon in de kamer nummer 9 in te toetsen, zo wordt u direct doorverbonden met de receptie.
AUTOHUUR
Het huren van een auto kan via onze receptie geregeld worden.
BABYBED / Exta bed
Tegen meerkosten (en indien voorradig) kunt u via onze receptie een babybed of extra bed op uw kamer laten plaatsen.
BAGAGE
Door middel van een bagage trolly kunt u heel gemakkelijk uw bagage vervoeren naar uw kamer. De bagage trolly is te leen op basis van beschikbaarheid. U kunt hiervoor contact opnemen met de receptie.
BAR
De openingstijden van de bar kunnen dagelijks wisselen. Onze bar beschikt over klimaatbeheersing U vindt de bar op de eerste etage. *Incidenteel kan de bar exclusief gereserveerd zijn.
BETAALWIJZEN
Wij accepteren de volgende betaalwijzen:
- Contant
- Pin / Maestro / V-pay
- American Express / Master Card / Visa Card
BLOEMEN
Voor het bestellen van bloemen kunt u van tevoren contact opnemen met de receptie.
BRAND
- Blijf in alle gevallen kalm,
- Meld de brand direct bij de receptie via uw telefoon,
- Op de plattegrond op uw kamerdeur staan de vluchtroutes aangegeven,
- Gebruik in geen geval de lift,
- Verlaat bij een algemeen rookalarm zo snel mogelijk het gebouw via de nooduitgangen en meldt u zich op het parkeerterrein bij de Bedrijfshulpverleners (te herkennen aan een geel BHV-hesje).
CONFERENTIES / VERGADERINGEN
Voor informatie over de mogelijkheden voor conferenties, vergaderingen, feesten en partijen kunt u telefonisch of via de mail contact opnemen met onze receptie.
EHBO
Wanneer er een ongeluk heeft plaatsgevonden in of rondom het hotel, kunt u onze receptie alarmeren. Elke dag zijn er meerdere werknemers aanwezig met een EHBO certifcaat om eerste hulp bij ongelukken te kunnen bieden.
ELEKTRICITEIT
De netspanning is 220V.
FIETSENSTALLING
U kunt uw fietsen en E-Bikes stallen in onze fietsenstalling achter het hotel. Wij verzoeken u de accu van de E-Bike op te laden in de hotelkamer. Wanneer de accu is geïntegreerd in de E-Bike, meld u dit bij onze receptie, zodat wij hiervoor een passende oplossing kunnen vinden.
FIETSVERHUUR
Wij verhuren e-bikes en fietsen. Voor informatie en tarieven kunt u terecht bij de receptie. De verhuur van fietsen is op basis van beschikbaarheid.
FOTOKOPIE
Voor het maken van fotokopieën kunt u terecht bij de receptie tegen de daarvoor geldende tarieven.
GEVONDEN EN/OF VERLOREN VOORWERPEN
U kunt contact opnemen met de receptie voor verloren en/ of gevonden voorwerpen.
HOUSEKEEPING
Voor vragen of opmerkingen met betrekking tot de schoonmaak van uw kamer kunt u zich wenden tot de receptie. Linnenwissel geschiedt om de dag, kussens worden iedere dag verschoond. Wilt u langer gebruik maken het hetzelfde linnen geef dit dan aan bij de receptie.
HUISDIEREN
Huisdieren zijn in alle publieke ruimtes toegestaan en in een aantal kamers. Neem contact op met de receptie voor meer informatie.
INCHECKEN
Vanaf 15:00 uur kunt u over uw hotelkamer beschikken. Bij check-in wordt u verzocht de logies en ontbijtrekening vooraf te voldoen, u kunt contant of met pinpas betalen.
INTERNET
In het gehele gebouw is gratis draadloos internet aanwezig. De netwerknaam is ‘KPN’. U heeft hiervoor geen wachtwoord nodig. Wanneer u verbinding maakt met het KPN netwerk verschijnt er een pop-up waarin u de voorwaarden dient te accepteren. Nadat u de voorwaarden heeft geaccepteerd kunt u onbeperkt gebruik maken van ons gratis draadloze netwerk.
INVALIDENTOILET
Het hotel beschikt over een invalidentoilet naast de receptie.
KAMERSLEUTEL
Gelieve bij het uitchecken uw sleutelkaart achter te laten bij de receptie.
KLACHTEN/OPMERKINGEN
Eventuele klachten of opmerkingen kunt u melden bij de receptie. Zij zullen deze doorgeven aan de dienstdoende manager.
KLIMAATBEHEERSING
Alle kamers in het hotel beschikken over airconditioning. Ook in de openbare ruimtes, zoals de bar, het restaurant en de serre geniet u van airconditioning en klimaatbeheersing.
KLUIS
Op iedere kamer en suite bevindt zich een kluisje waarin u uw waardevolle spullen kunt bewaren. De directie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor verlies of diefstal van kostbaarheden.
Gebruiksaanwijzing:
U sluit de kluis door een persoonlijke 4 tot 6-cijferige code in te toetsen en op ‘#’ te drukken. Wanneer de kluis gesloten is toetst u dezelfde code in om deze te openen. Gelieve bij vertrek de kluisdeur open laten staan.
KOELKAST
In iedere kamer bevindt zich een koelkastje, welke u kunt gebruiken tijdens uw verblijf.
LUNCHPAKKET
U kunt een dag van tevoren een lunchpakket bestellen bij de receptie.
MINIBAR
Zie hoofdstuk “Koelkast”. Een gevulde minibar kunt u bij de receptie bestellen à € 19,50. Een gevulde minibar heeft de volgende items: 1 flesje rode wijn, 1 flesje witte wijn, 2 blikjes Heineken, 2 flesjes water, 3 blikjes frisdrank, 2 candy bars en 1 busje Pringles.
NIET STOREN
Indien u niet gestoord wenst te worden tijdens uw verblijf op uw hotelkamer, dan kunt u hiervoor de ‘niet storen’ schakelaar gebruiken naast de deur. Aan de buitenzijde gaat een rood lampje branden. De huishouding zal aan de buitenzijde van de deur een plastic zak met schone handdoeken hangen. Wanneer u graag schoonmaak wenst, kunt u de ‘schoonmaak’ schakelaar gebruiken. Hierdoor gaat een groen lampje branden.
NOODUITGANGEN
Alle nooduitgangen zijn duidelijk aangegeven in de gangen en voorzien van noodverlichting. Bekijk ook de plattegrond aan de binnenzijde van uw kamerdeur om te zien waar de dichtsbijzijnde nooduitgang is gesitueerd.
ONTBIJT
Het ontbijtbuffet in ons restaurant is op maandag t/m vrijdag geopend van 07.00 tot 10.00 uur en zaterdag t/m zondag van 07:30 tot 10:30 uur.
ONTBIJT ROOMSERVICE
Het is mogelijk om het ontbijt in uw kamer / suite te laten bezorgen tussen 7.30 en 10.30 uur. U betaalt hiervoor € 9,50 roomservice toeslag. Voor het bestellen van roomservice ontbijt neemt u (uiterlijk de avond van tevoren) contact op met receptie. Dit kunt u doen door op de telefoon in de kamer nummer 9 in te toetsen, zo wordt u direct doorverbonden met de receptie.
POST
Inkomende post kunt u afhalen bij de receptie.
PRIJZEN
De voor de kamers berekende prijzen zijn inclusief BTW, en exclusief ontbijt en gemeentelijke heffingen.
RADIO
Het is mogelijk om via de televisie op uw kamer te luisteren naar de radiozenders. Druk op de knop ‘guide’ op uw afstandsbediening voor een overzicht van de radiozenders en het selecteren van een zender.
RECEPTIE
De receptie is 24 uur per dag bereikbaar. Tussen 23.00 – 07.00 uur is een nachtportier aanwezig.
RESTAURANT
De keuken van het à la carte restaurant is dagelijks geopend van 12.00 tot 21.00 uur.
ROKEN
Hotel Maassluis is een rookvrij hotel. Roken is toegestaan op uw balkon en bij de entree van het hotel.
ROOMSERVICE
Roomservice is beschikbaar tegen een toeslag van € 7,50 per bestelling/bezorging. U kunt contact opnemen met de receptie om uw bestelling door te geven.
*Ontbijt dient de avond tevoren bij de receptie te worden besteld.
STRIJKIJZER
Een strijkijzer kunt u bij de receptie lenen.
TAXI
Taxi service vanuit het hotel wordt verzorgd door Taxi A.R.T voor comfortabel en professioneel vervoer. Voor meer informatie over tarieven en tijden kunt u terecht bij onze receptie.
TELEVISIE
U kunt kosteloos gebruik maken van de standaard televisiekanalen. Met het knopje ‘guide’ op de afstandsbediening kunt u de televisie en radiozenders bekijken en selecteren.
TERRAS
Met mooi weer is ons terras geopend. U kunt het terras bereiken via het restaurant en de serre.
UITCHECKEN
U dient uit te checken voor 11:00 uur, mocht u eventueel uw kamer langer willen gebruiken kunt u naar de mogelijkheden vragen bij de receptie.
WASSERIJ
Wasserijservice van maandag tot en met zondag. Indien u hier gebruik van wenst te maken kunt u het was formulier ophalen bij de receptie.
Directie stelt zich niet aansprakelijk voor verlies of schade aan ingeleverde kledingstukken.
WATER
Het water uit de kraan kunt u prima drinken.
WEKDIENST
Indien u gebruik wenst te maken van onze wekdienst kunt u dit (per dag) doorgeven aan de receptie.